ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
=========================
Τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα με την πρόθεση των ΗΠΑ να εγκαταστήσουν στην Τσεχία και στην Πολωνία αντιβαλλιστικούς πυραύλους προβάλλοντας το γελοίο επιχείρημα της αντιμετώπισης επίθεσης από το Ιράν( ! ) και η άμεση απάντηση της Ρωσίας με την δοκιμή νέου πυραύλου με 10 πυρηνικές κεφαλές που δεν εντοπίζεται από τον αντίπαλο, δημιουργούν μία νέα, εντελώς διαφορετική κατάσταση, τονίζει σε ανακοίνωσή του το Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου.
Το βασικό χαρακτηριστικό που καθιστά το νέο σκηνικό πιο επικίνδυνο σε σχέση με το παρελθόν αφορά στην «εκλογίκευση» και στην «αποδοχή» του πυρηνικού πολέμου με την παραγωγή και χρήση πυρηνικών όπλων μικρής ισχύος και υψηλής ακριβείας. Είναι φανερό ότι, τελειώνει το «διάλειμμα» της μεταψυχροπολεμικής ηρεμίας και οδηγούμαστε σε μία νέα περίοδο έντασης και μία νέα κούρσα εξοπλισμών. Πολιτικοί αναλυτές και ειδικευμένοι επιστήμονες σε γεωπολιτικά θέματα βλέπουν πλέον πολύ πιθανή την έκρηξη ενός περιορισμένου πυρηνικού πολέμου.
Αλλά και η σύνοδος των ηγετών G8 επιφύλασσε άλλη μία απογοήτευση. Για το μέγιστο των προβλημάτων που αφορά στην αλλαγή του κλίματος δεν έγινε δυνατή η κατάληξη σε κοινά αποδεκτά επείγοντα μέτρα που είναι απαραίτητα, αφού οι όποιες προτάσεις τορπιλίστηκαν και πάλι από τις ΗΠΑ στο όνομα της . . . Ανάπτυξης (! ! !) και παραπέμφθηκαν στο μέλλον.
Απέναντι σ' αυτές τις αρνητικές εξελίξεις η μόνη ελπιδοφόρα δύναμη που μπορεί να αντιστρέψει την κατάσταση είναι το μέτωπο κοινωνικών δυνάμεων σε παγκόσμιο επίπεδο που διαμορφώνεται και κινητοποιείται, που πιέζει και απαιτεί πολιτικές πρωτοβουλίες, που διεκδικεί έναν κόσμο χωρίς πολέμους, χωρίς πυρηνικά όπλα. Έναν κόσμο διαφορετικό, που είναι εφικτός
ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου