Empire NET

Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007

«Oυδέν κρυπτόν υπο τον ήλιον» . . .
==============================

. . . ή μήπως «ότι μπορεί να δεί ο ήλιος»; Γιατί μόλις προ δύο ημερών βγήκαν στην φόρα τα αρχεία της γνωστής μας CIA, ή αλλιώς american governement & Σια, που αναφέρονται στο χρονικό διάστημα 1960-1980 για να μας δώσουν απαντήσεις στα ερωτηματικά, που ανέκυπταν στο τότε χρονικό διάστημα, αναφορικά με σπουδαία γεγονότα που ξεκινούσαν από την άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Αν δεχθεί κανείς ότι, το παρακράτος που δημιουργείται σε υπηρεσίες αν-τικατασκοπείας προστατεύει τα συμφέροντα ενός λαού, τότε όλες οι απ-άνθρωπες δραστηριότητες, που αποκαλύπτει το άνοιγμα του αρχείου τους, πρέπει να θεωρούνται νόμιμες και δεν επιτρέπεται σε κανέναν δημοσιογράφο, πολίτη ή πολιτικό να τις κατακρίνει. Οι έννοιες όμως αυτές είναι πολύ ελαστικές και η έκταση και η χωρητικότης τους μεταβάλλεται απο καιρού εις καιρόν, οπότε, αν σήμερα είναι ξεκάθαρο, το ή τα συμφέροντα ενός κράτους, αύριο και ύστερα από κάποια αλλαγή συσχετισμού δυνάμεων παύει να είναι όσο καθαρό, όποτε χρειάζονται αναπροσαρμογές επίσημες στην πολιτική και στην διπλωματία, αλλά περισσότερες στο παρασκήνιο και εν προκειμένω στο παρακράτος.

Αναφέρονται λοιπόν μερικά συνταρακτικά, όπως οι δοκιμές διαφόρων ουσιών, που έχουν επίδραση στην συμπεριφορά του ανθρώπου, τις οποίες επέβαλλε η CIA σε ανύποπτους αμερικανούς πολίτες, που είναι ίσως και το πλέον σοβαρό, γιατί αναφέρονται παρακολουθήσεις τηλεφώνων, ατόμων, αλληλογραφίας κ.λ.π., δράσεις που το καταστατικό της ιδρύσεως της CIA απαγορεύει μέσα στην αμερικανική επικράτεια. Μέσα στις διαδικασίες αυτές εμπίπτει και το γνωστό Watergate όπου 4 από τους 5 μαστόρους που δούλευαν στα γραφεία του Nixon ήταν CI-a-ίτες!

Οι σελίδες που έχουν αποκαλυφθεί είναι προϊόν αταξίας και όχι τάξεως από τήρηση αρχείων. Έτσι λένε, γιατί ειδική υπηρεσία που ασχολείται με την διαφάνεια στις λειτουργίες των δημοσίων υπηρεσιών (FOIA) αποφάσισε να φέρει στην δημοσιότητα όπως-όπως τα επίμαχα αρχεία για να αποκαλύψει στους ψιθυριστές – υπάρχουν και στις ΗΠΑ – την «αλήθεια».

Για αυτούς που εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για όσα περιλαμβάνει το άνοιγμα των αρχείων αυτών, άς ψάξουν στο web για την CIA. Τα περισσότερα προκαλούν τάση προς έμετον. Όπως και τα 6 χάπια, με τα οποία εφοδίασαν δύο μαφιόζους, που θα τα έδιναν να τα καταπιεί ο Φιντέλ για να τον εξοντώσουν.

Και επειδή δεν είναι ή ήταν μόνο ο Φιντέλ, φαίνεται ότι, πολύ πιο πρίν από ο άνοιγμα των αρχείων αυτών γνωρίζουν τα καθέκαστα και όλοι οι αρχηγοί κρατών ανα τον κόσμο. Και πράττουν φυσικά σύμφωνα με το «ότι πείτε». Και αν δεν το πιστεύετε παρακολουθείστε όσα έχουν προκύψει το τελευταίο μόνο εξάμηνο από το εθνικό μας δίδυμο Κωστάκη-Ντορούλας.

ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ

Υ.Γ. Προκαλεί άσχημη εντύπωση η εξαάνιση της ειδήσεως αυτής λίγες μόνο ώρες μετά απο την δημοσίευσή της στην χώρα μας, γιατί δέν υπάρχει ξένη εφημερίδα που φθάνει μέχρι την Ελλάδα και που να μήν την αναφέρει πρωτοσέλιδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: